Träningsabstinens

All min fokus ligger på tentan som är på fredag eftermiddag. En tenta i kursen folkhälsa och samhälle. Träningen har alltså inte varit min prioritering 1. Känner en träningsabstinens som tilltar mer och mer för varje dag som går. Men det är bara härligt. I morgon ska jag iallafall träna första gången den här veckan på gymet. Man kan inte plugga en hel dag, min hjärna säger iallafall ifrån. Så i morgon bitti ska det pumpas på gymet. Rygg och biceps och jag avslutar med 20-30 minuter cardio. I morgon tänkte jag även lägga upp mitt träningsschema under våren. Kom gärna med tips, ska fokusera mycket på förbränning nu innan sommaren :) Jag vill inte simma i vassen i år igen!

Kommentarer
Postat av: patricia

hej bloggen ser ganska tråkig ut, borde piffa upp den med lite bilder :)

2009-03-25 @ 12:50:09
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0